FAQ

Innholdsfortegnelse

Hvem kan arbeide gjennom oss?

Vi ønsker å tilknytte oss anestesileger og -sykepleiere, men også operasjonssykepleiere, intensivsykepleiere, og helsepersonell som har erfaring med postoperativt arbeid.

Dersom du mener at du har en kompetanse som passer inn i våre tjenester men ikke er nevnt ovenfor er det bare å ta kontakt for en uforpliktende prat.

Hvorfor skal du registrere deg hos oss?

Vår virksomhet eies og drives av anestesipersonell som jobber aktivt som anestesileger og -sykepleiere. Dermed har vi en unik forståelse for vikarene våre og hva som skal til for å optimalisere deres arbeidsforhold.

Hvis du ønsker å ta oppdrag på midlertidig basis, er vi en seriøs og profesjonell arbeidsformidler med mange fornøyde samarbeidspartnere.

Hvordan går jeg frem for å registrere meg hos dere?

Hvis du ønsker å bli vikar hos oss vil vi at du kontakter oss for en innledende samtale. Du kan skrive til oss her eller sende en e-post til post@aneste.no.

Hvordan foregår det administrative rundt oppdragene deres?

Vi har et egenutviklet IKT-system vi kaller for Aneweb, som er spesielt utformet for vår virksomhet. Alle vikarene våre har tilgang til dette.

Her foregår arbeidsfordelingen på en ryddig måte. Systemet inkluderer også sjekklister for forbruksmateriell, slik at alt nødvendig utstyr er på plass når vikarene kommer på jobb. Du finner også annen viktig informasjon om klinikken du skal arbeide på samt dine kollegaer her.

Når legges det ut nye oppdrag?

Nye oppdrag publiseres fortløpende. Som regel legges de ut noen uker i forveien, men det hender også at det kommer inn hasteoppdrag med kort varsel. Som vikar hos oss får du en mail for alle oppdrag som passer deg, så kan du velge å melde deg som interessert eller ikke.

Hvordan løser dere det med betaling for utførte oppdrag?

Alle våre vikarer må ha registrert eget foretak. Når du har utført et oppdrag, fakturerer foretaket ditt oss for avtalt sum.

Lurer du på noe annet?

Innholdsfortegnelse